برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

عصاره گیر (آبمیوه گیر) نینجا JC151 مدل NINJA NEVERCLOG COLD PRESS JUICER

  • توان 150 وات واقعی
  • قطعات کاملا جدا شونده
  • عملکرد کاملا آرام و بیصدا
  • عصاره گیر انواع میوه و سبزیجات
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • قابلیت عملکرد معکوس برای آبگیری بهتر
  • دستگاه آکبند کاملا اورجینال و اصلی میباشد
موجود در انبار
ارسال فوری در اولین روز کاری

30,000,000300000006%
28,300,000
توضیحات

معرفی

معرفی عصاره گیر حرفه‌ای نینجا مدل JC151

اگر به دنبال دستگاهی عالی برای درست کردن خوشمزه ترین و مغذی ترین آب میوه ها هستید، با خرید عصاره گیر حرفه‌ای نینجا مدل JC151 می توانید نوشیدنی‌ های طبیعی و سالم با بهترین کیفیت و غلظت را به خود هدیه دهید. این عصاره گیر با موتور قدرتمند و توان 150 واتی می تواند حتی از سخت ترین میوه ها و سبزیجات آبگیری کند. چه در حال آب‌گیری هویچ، سیب یا کرفس هستید، این دستگاه به راحتی از پس همه این‌ ها بر می آید.

این آبمیوه‌ گیری پرس سرد نسبت به آبمیوه‌ گیری ‌های گریز از مرکز، آب میوه باکیفیت تر و غلیظ تری را تولید می کند. به دلیل سرعت پایین و حرکت آهسته، مواد مغذی و و یتامین ها در این آبمیوه‌ گیری بیشتر حفظ می‌ شوند. این عصاره گیر حرفه ای عمل آب‌گیری را به‌ طور کامل، دقیق تر و بهتر انجام می‌ دهد. گفتنی است که عمل عصاره گیری با صدایی به‌ طور شگفت‌ انگیز پایین انجام می شود؛ به گونه ای که از عملکرد آرام آن متعجب می شوید.

این عصاره گیر مجهز به دو فیلتر پالپ قابل تعویض بوده که می توانید با توجه به سلیقه تان مقدار پالپ موجود در آب میوه خود را کم و زیاد کنید. گفتنی است که پایه موتور قدرتمند با گشتاور بالا مارپیچ را در سرعت های پایین می چرخاند. این دستگاه تک سرعته بوده و تضمین می کند که بیشترین بازدهی و ارزش غذایی را از میوه ها و سبزیجات دریافت کنید.

عصاره گیر حرفه‌ای نینجا مدل JC151 مجهز به دو برنامه Start/Stop و Reverse بوده که دکمه های آن روی بدنه تعبیه شده است. این عصاره گیر حرفه ای امکان چرخش معکوس هنگام آب گیری را دارد. بعد از آب گیری می ‌توانید دکمه REVERSE را بزنید تا تمام باقی مانده مواد را هم آب گیری کند. با این کار نوشیدنی غلیظ تر و خوشمزه تری را به شما تحویل می دهد.

طراحی خاص عصاره گیر نینجا مدل JC151

عصاره گیر نینجا مدل JC151 به رنگ خاکستری با طراحی مدرن و منحصر به فردی که دارد نظر شما را به خود جلب کرده و با دیدن آن عاشق ظاهر و متفاوت آن می شوید. شرکت سازنده علاوه بر موتور پرقدرت، از مواد اولیه بسیار موغوب در ساخت بدنه محصول استفاده کرده که به دلیل کیفیت ساخت بالا طول عمر و دوام طولانی را می توان برای آن متصور شد.

عصاره گیر ninja JC151 با تیغه های تیز از جنس استیل ضد زنگ خیلی راحت و با سرعت، آب هر نوع میوه و سبزی سفت و سختی را می گیرد. به لطف سیستم ضد چکه هیچ قطره‌‌ ای از آبمیوه بر روی سطح نمی ریزد که این ویژگی به تمیز نگه داشتن سطوح و پیشگیری از هدر رفتن آبمیوه کمک موثری می کند. این دستگاه با ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی در زیر کابینت قرار گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

این آبمیوه گیری سرد پرس نسبت به آبمیوه گیری های گریز از مرکز، سریع تر تمیز می شود و تمام قطعات قابل جدا شدن را می توان به راحتی تمیز کرد و در ماشین ظرفشویی شستشو داد. این محصول جهت گرفتن انواع آب میوه، سیب، انار، هندوانه، مرکبات، گوجه فرنگی، کرفس و سبزیجات مناسب بوده و عمل عصاره گیری را به گونه ای انجام می دهد که پالپ، هسته ها و پوسته خیلی راحت و سریع جدا می شوند.

لوازم داخل جعبه

پایه موتور

مارپیچ

سینی قرارگیری مواد

دهانه ورودی میوه ها و سبزیجات

2 فیلتر پالپ قابل تعویض برای کنترل کامل

اهرم فشار دهنده میوه ها و سبزیجات

محفظه خروجی آب میوه با اهرم ضد چکه

ظرف نگهداری آب میوه

مخزن تفاله ها

سخن پایانی

وقتی صحبت از آبمیوه تازه، سالم، بدون مواد افزودنی، غلیظ و خوشمزه می شود، داشتن یک عصاره گیر حرفه ای، باکیفیت و پیشرفته می تواند تحولی شگرف در میان وعده های شما ایجاد کند. عصاره گیر نینجا مدل JC151 نمونه کاملی از آبمیوه گیری است که نه تنها عملکرد عالی دارد، بلکه با طراحی خاص و جذاب در هر آشپزخانه ای شیک و لوکس به نظر می رسد. شما می توانید این محصول ارزشمند را با تخفیف ویژه، قیمت مناسب و گارانتی سلامت فیزیکی کالا از نیلو بیوتی خریداری کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

P 903
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران

فهرست

تماس با نیلو بیوتی

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 021-66517867

☺️ کارشناس فروش : 021-91300147

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پروفایل